MISI JIHAD
7:32 PM | Author: Amirul Mukminin



ya ALLAH tunjukkan kami jalan yang lurus jalan yang ENGKAU redhai..kali pertama main paintball sungguh mnengujakan..4 orang kawan.i ,napi,naim, n kori main kat bentong disponsor oleh tuan sharip...penat tapi best dan seronok..habis badan lebam2 kena tembak..teringat mcmana la kisah peperangan dulu..hanya menggunakan pedang dan pelepah tamar je tapi sebab keimanan mereka yg tinggi maka ALLAH bagi kemenangan pada mereka..20 orang mengalahkan 200 orang tapi semuanya terbalik pe sudah jadi pada umat islam kini???

Kini semuanya terbalik umat islam kini dikerumuni oleh musuh2 bagaikan hidangan..di cubit sana sani,diratah sana sini..mana perginya maruah kita..jangan lah menyalahkan orang lain tapi salahkan diri kita..perbetulkan diri kita,tanya diri kita apa yang telah kita lakukan untuk islam..bukan tanya pe yang islam patut berikan pada kita..koreksi diri kita kenal pasti kelemahan dan kekurangan kita..usahla bermimpi ingin pergi mengangkat senjata berjihad ke palestin jika nak mengangkat selimut untuk solat subuh secara berjemaah pun terlalu berat...banyaknya dosa AKU sehingga menyebabkan islam menjadi lemah..takut suatu hari nnt disebabkan banyak nya dosa AKU semua orang islam yang lain turut terkena BALA dari ALLAH..MAAFKAN DOSA2 KU YA ALLAH..harini aku memohon maaf esoknya aku kembali melakukan dosa..mmm manusia jenis apakah aku ni...aku tak mahu termasuk dalam golongan yang siangnya beriman malamnya kembali mensyirikkan ALLAH.jdikanlah aku dalam golongan HAMBA MU YANG SEDIKIT..
|
This entry was posted on 7:32 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: